top of page

YOGA ONLINE

YOGAKLASSER ONLINE GJENNOMFØRES LIVE PÅ ZOOM

_edited.jpg

YOGA DER DU ER

En mild og rolig time hvor du kan finne tilbake til en dypere pust og et roligere sinn. I Yin Yoga utføres de fleste stillingene liggende eller sittende på matten. Vi holder stillingene passivt over tid (ca 3-5 min) for å åpne og påvirke bindevev, sener og ledd. Vi bruker det vi har tilgjengelig av hjelpemidler for å komme dypere inn i stillingene på en komfortabel måte. I disse timene kan du øve deg på å gjøre mindre, men til gjengjeld være mer tilstede. Det handler om å kjenne etter, gjøre det som føles godt for deg - og finne din komfortgrense.

En deilig måte å finne roen før du tar kvelden.

MANDAGER kl 18:30-20:00

Oppstart 29.april 2024, men løpende påmelding også etter det.

Drop-in: 200 kr (student/honnør/lav inntekt/kursdeltaker: 150 kr)

6 ukers kurs: 1000 kr (student/honnør/lav inntekt/kursdeltaker: 850 kr)

8 ukers kurs: 1350 kr (student/honnør/lav inntekt/kursdeltaker: 1100 kr)

12 ukers kurs: 2000 kr (student/honnør/lav inntekt/kursdeltaker: 1700 kr)

Online yoga: Classes

JEG HAR OGSÅ ONLINE YIN YOGA PÅ ENGELSK PÅ ONSDAGER KL 19:30 VIA SATWIK SCHOOL OF YOGA.

Online yoga: Tekst
4FA6C8A9-3490-40DA-B9B2-92228CC73B91.jpeg

ANBEFALTE FORBEREDELSER

Online yoga: Liste

Kle deg lag-på-lag

Yin yoga kan være en kjølende praksis. Kle deg gjerne lag-på-lag så du kan regulere temperaturen ved behov. Varme sokker og et pledd kan også være fint å ha.

Stille rom

En stille og rolig plass hvor du ikke blir forstyrret, yogamatte (evt et pledd/noe mykt å ligge på) og nok gulvplass til at du fritt kan strekke deg ut i alle retninger.


Yin yoga kan praktiseres hvor som helst, men det lønner seg gjerne å bruke litt tid på å forberede omgivelsene og skape en hyggelig yoga-atmosfære (dempe lys, kanskje ha litt eteriske oljer tilgjengelig hvis du liker det etc). Dette kan gjøre det lettere å flytte fokus innover og lande på matten fra starten av.

Hjelpemidler

Du trenger ingen hjelpemidler for å kunne praktisere Yin Yoga, men de kan være med på å gjøre praksisen mer komfortabel. Ha gjerne et par puter tilgjengelig (evt yogablokker/bolster hvis du har det). Et ekstra pledd kan også være fint å ha.

bottom of page